Triss – Tre systrar

Jag ligger lite efter med både bloggandet och redigering av bilder efter att ha legat sjuk i flera dagar. Nu äntligen börjar jag känna mig piggare och ska förhoppningsvis ta mig till jobbet i morgon. :)

Ni får så länge se ett foto på tre underbara systrar som jag fotade för ett tag sen!

4 Comments

  1. by Cheap Michael kors on September 27, 2012  7:20 am Reply

    My bro bookmarked this webpage for me and I have been reading through it for the past couple hrs. This is really going to benefit me and my friends for our class project. By the way, I enjoy the way you write.

  2. by diys on September 27, 2012  8:22 am Reply

    krya på!

    sv: ah:D okej... ja så lågt bländartal e. f.3 vid fotografi av sånt som man vill ha i fokus. men typ landskap ska man ha högt bländartal ex. 10eller mer? :D

    Hur ska man rätta sig med S då? förstår mig verkligen inte på slutartiden... för om jag leker med den blir alla mina bileder suddiga :( men vill ändå ha mer ljus in i, fast vill ändå inte ändra iso mer än 100, 200 för jag har hört att andra rekkommenderar att man ska ha så lågt iso som möjligt? :D


    tack för att du hjälper mig. Jag är så sjuuuukt tacksam ska du veta!

Leave a reply

Your email address will not be published.